Zalando SE, Almanya’nın Berlin şehrinde bulunan çok uluslu bir e-ticaret şirketidir. Şirket, 17 Avrupa pazarında müşterilerine moda ve yaşam tarzı ürünleri sunan bir platform yaklaşımı izliyor. Zalando, 2008 yılında Almanya’da kuruldu. İsveçli şirket Kinnevik,% 21’lik pay ile Zalando’nun en büyük hissedarıdır.

Pazarlar: Almanya, Avusturya, İsviçre, Fransa, Belçika, Hollanda, İtalya, Polonya, İsveç, Danimarka, Finlandiya, Norveç, Lüksemburg, İrlanda, Birleşik Krallık, Çek Cumhuriyeti

Kullanıcı Sayısı: Zalando’nun aylık 22 milyon kullanıcısı mevcut.

Ürün Grupları: Moda, Ayakkabı, Aksesuar.

Zalando üzerinden satmak için neye ihtiyacınız var?
Zalando üzerinden satış yapabilmek için bazı gereksinimleri karşılamanız gerekir.

Genel Gereksinimler:

  • Ana Veri Sayfası (mevcut tüm ürün verilerini içeren bir elektronik tablo) ve KYC belgeleri (pasaport, kimlik kartı veya ehliyet dahil olmak üzere bir ortak olarak kimliğinizi kanıtlayan belgeler) gibi çeşitli belgeler sunulmalıdır. .
  • Şirket ve operasyon yetkilileri Zalando’ya iletilmelidir.
  • Zalando üzerinden, Satış yapacağınız tüm ülkeler için bir KDV numarasına sahip olmanız gerekir.

Ürünler ve görseller için gereksinimler:

  • Ürünler moda ve / veya moda aksesuarları kategorisine girmelidir.
  • Ürünlerinizin resimleri Zalando’nun teknik gereksinimlerini karşılamalıdır.
  • Zalando’ya doğru boyut ve formatlarda marka logoları sağlamalısınız.
  • Bedenlerinizi Zalando’nun standart bedenlerine çevirecek bir beden tablosu kodu oluşturmalısınız.

Lojistik gereksinimleri:

  • Lojistiği kendiniz yaptığınızda, deponuz Zalando siparişlerini teslimatçı ile işlemeye ve göndermeye hazır olmalıdır.
  • Teslimat belgeleri Zalando standartlarına uyarlanmalıdır. Zalando’ya örnek gönderiler de göndermeniz gerekir (teslimat notu, iade notu, iade talimatı ve fatura dahil).