Recai Murat Yılmaz Pazarlama üzerine projeler, uygulamalar, aplikasyonlar, gurular, araçlar, trendler, uygulanabilir örnekler İhracatçının asıl sorunu, teşvikleri bilmemek —
Ekonomi Bakanlığı Kosgeb Teşvik 

İhracatçının asıl sorunu, teşvikleri bilmemek

Ekonomi Bakanlığı tarafından yürütülmekte olan ihracata yönelik devlet yardımları, yurtdışına açılma sürecinde birçok firmaya, önemli konularda destek sağlanmasını amaçlamaktadır. Ekonomi Bakanlığı, Yatırım-üretim-istihdam-ihracat değer zincirinin tüm halkalarına yönelik politikalar oluşturularak Ar-Ge, inovasyon, tasarım, markalaşma ve hedef pazara giriş konularında teşvikler verilmektedir. Bakanlığın Destek sistematiğinde, ihracata hazırlık, pazarlama ve markalaşma olmak üzere üç olgunluk seviyesi bulunmaktadır.

tesvikler
1-) Pazar Araştırması ve Pazara giriş desteği;
Yurt Dışı Pazar Araştırması
E-Ticaret Sitelerine Üyelik
Rapor Satın Alma
Şirket Satın Alma – Danışmanlık
İleri Teknolojiye Sahip Şirket Satın Alma – Danışmanlık
İleri Teknolojiye Sahip Şirket Satın Alma – Kredi Faiz
Sektörel Ticaret Heyetleri
Alım Heyetleri

2-) Pazara Giriş Belgeleri
Belge / Sertifika / Test Analiz Raporları
Tarım Analiz Raporları
Küresel Tedarik Zinciri

3-) Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE)

4-) İhracatçıya Alıcı Kredisi ve Sigorta Tazmin Desteği

5-) Fuar Katılım Desteği

6-) Tasarım Desteği

7-) Yurtdışı Birim, Marka ve Tanıtım Desteği

😎 Markalaşma ve Turquality Desteği

9-) Tarımsal Ürünlerde İhracat İadesi Yardımları

ilgili yazılar

Leave a Comment