Recai Murat Yılmaz Pazarlama üzerine projeler, uygulamalar, aplikasyonlar, gurular, araçlar, trendler, uygulanabilir örnekler CRM İnfografik —
CRM 

CRM İnfografik

CRM bütün satış süreçlerini hesap verebilen değerlere bağlar. Müşteri ilişkileri yönetimi,  müşteriyi tüm kazanımların merkezine koyan kalite anlayışı taşımaktadır. Bu anlamda günümüz müşteri anlayışı tek yönlü rol üstelenen tüketici anlayışından, çok yönlü rol üstlenen bir tüketici anlayışına doğru bir kayma göstermektedir. Gelişen rekabet ortamlarında, sınırsız müşterinin, en iyi elleçlenmesi, satışa evrimleştirilmesi esastır. [aşağıdaki infografikte, süreç iyileştirmelerini özetleyeceğim.]

crm_satis_sureclerini_analitik

ilgili yazılar

Leave a Comment