Recai Murat Yılmaz Pazarlama üzerine projeler, uygulamalar, aplikasyonlar, gurular, araçlar, trendler, uygulanabilir örnekler Akıllı Döğme Dönemi Microsoft —
dikkat çekenler farkındalık pazarlama 

Akıllı Döğme Dönemi Microsoft

Massachusetts Institute of Technology ve Microsoft Dünyanın İlk “Akıllı-Tattoo” oluşturma takımı kurdu. http://duoskin.media.mit.edu/zzz

 

Matrix benzeri bir dijitalleşme süreci yaşıyoruz. DuoSkin kendi cildiniz üzerinden doğrudan takılabilen özel fonksiyonel cihazlarla bağlantıya geçebilmenizi  sağlayan bir dijitalleşme sürecinin başlangıcı.

DuoSkin cilt üzerinden uyumlu mobil cihazlar, görüntü, bilgi  ve data iletişimine olanak tanıması. DuoSkin hem takıya, hemde dövmeye benzerliği ile ayrı bir moda oluşturacak gibi.

DuoSkin’in üç farklı uygulama alanı bulunuyor. Birincisi, telefon, tablet veya televizyon gibi cihazları kontrol edebilecek bir arayüz.  Kullanıcılar deri üzerindeki noktalara basarak açıp kapayabiliyor. Örneğin telefondaki müzik çaların sesini açıp kapatıp, kayıtlı kişileri arayabiliyor.

İkinci seçenek de dövmeler kullanıcıların tenindeki ısı değişimlerine tepki vererek renk değiştirebiliyor. Bu da ateşlenen bebekleri veya yaşlıları takip etmek için kullanılabilir. Bununla birlikte, eğlence sektöründe farklı uygulamalar bulabilir.

Üçüncü uygulamada ise bu devreler veri depolamak için kullanılabiliyor. Böylece kişiler yanında taşımak istediği verileri bedenlerine depolayabiliyor.

Nasıl ama?

 

ilgili yazılar

Leave a Comment